شرکتها در مراحل مختلف چرخه زندگی خود بسته به چالش هایی که با آنها روبرو هستند ، ویژگی های مورد نظرشان ، اهداف مورد نظرشان ، بودجه ، اندازه شرکت ، مدل کسب و کار و سایر عوامل روی یک سیستم CRM سرمایه گذاری می کنند. با این حال ، اگر با این مشکلات و محدودیت ها در تجارت خود مواجه هستید به سیستم CRM احتیاج دارید:
وقت زیادی را صرف تلاش برای یافتن اطلاعات در مورد مشتری یا معامله می کنید.
رشد راکد کسب و کار.
افزایش ریزش مشتری.
کاهش رضایت مشتری.
کاهش در نماینده فروش یا بهره وری پایین از پشتیبانی مشتری.
دید محدود در فعالیتهای تیم شما.
همکاری محدود بین تیم های مرتبط با مشتری.