بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است؟ راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مختص کسب و کار ایرانی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار crm ویتایگر یکی از برترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است که درحال حاضر شرکت های داخلی و خارجی بسیاری از آن بهره می برند. این نرم افزار از سری نرم افزارهایCRM رایگان متن باز است که امکان توسعه آن توسط برنامه نویسان وجود دارد

نرم افزار CRM ویتایگر و پارس ویتایگر.

 ویتایگر در سال 2004 توسط شرکت SugarCRM به عنوان یک نسخه متن باز از Sugarcrm منتشر شد. تا ابتدای سال 2018 بیش از 4.9 میلیون نسخه دانلودی و 300 هزار نسخه ابری توسط شرکت های مختلف استفاده شده است. این آمار نشان از محبوبیت بالای این نرم افزار کاربردی در جهان دارد.

نرم افزار crm پارس ویتایگر توسط تیم پارس ویتایگر در ایران بومی سازی شده ( فارسی سازی ، شمسی سازی و شخصی سازی براساس کسب و کارهای ایرانی) است. فارسی سازی این نرم افزار برخلاف نسخه های دیگر ارائه شده در ایران مستقل از هسته بوده است وبه صورت پلاگین ارائه شده است در نتیجه با به روز رسانی دچار مشکل نمی شود

.

 تاریخچه

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر از سال 1394 به صورت رسمی فعالیت خود را در ایران آغاز کردند. بسته های فارسی ساز رایگان ویتایگر که توسط این گروه در قسمت مارکت سایت رسمی و اصلی ویتایگر منتشر شده مُهر تاییدی بر استاندارد بودن بسته های تجاری توسط این گروه می باشد. نسخه های این نرم افزار به صورت مداوم به روز رسانی می شوند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر با سازمان دهی و یکپارچه سازی بخش های مختلف، فروش را در سازمان ها افزایش می دهند، بازاریابی را بهبود می بخشند، و تجربه خدمات مشتری|خدمات مشتریان را ارتقاء می دهند. این نرم افزار تمام محدودیت ها (مرزها) را شکسته و تیم های فروش ، بازاریابی و پشتیبانی را قادر ساخته تا به صورت یکپارچه همکاری کنند. همه این قابلیت ها در قالب یک پلتفرم جامع در اختیار کاربر قرارگرفته است.

 

 CRM ویتایگر برای چه کسب وکارهایی مناسب است؟

CRM  ویتایگر از محبوب ترین نرم افزارهای CRM در میان هزاران کاربر در سراسر جهان است. ویتایگر برای شرکت های کوچک و متوسط که بودجه کافی برای استفاده از CRM دارند، مناسب است. نرم افزار crm پارس ویتایگر تقریبا در تمام مشاغل از نمایندگی های فروش، خرده فروشی ها، هتل و رستوران ها،آژانس های مسافرتی و معاملات املاک و ... استفاده می شود.

 چرا اکثر سازمان ها از نرم افزار crm پارس ویتایگر استفاده می کنند؟

سازمان ها برای حفظ چابکی و کاهش هزینه های خود، گرایش به نرم افزار های یکپارچه پیدا کرده اند. در این میان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر حوزه هایی چون بازاریابی، فروش، پشتیبانی، پیاده سازی فرآیندهای سازمانی، اتوماسیون اداری و ... به سازمان ها کمک می کند.

هدف نرم افزار سی ار ام پارس ویتایگر، حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و یکپارچه سازی اطلاعات است.

 ویژگی های کاربردی نرم افزار CRM ویتایگر

 

ثبت اطلاعات مشتری و دسته بندی مشتریان

تمام اطلاعات مربوط به مشتری شامل مکالمات، مکاتبات، اسناد، مشخصات و اطلاعات دیگر مشتری که مورد نیاز تیم های مختلف سازمان است در CRM ذخیره می شود. این اطلاعات توسط تیم های مختلف استفاده می شود.

به عنوان نمونه، تیم بازاریابی و فروش برای دسته بندی مشتریان، ایجاد کمپینهای تبلیغاتی هوشمند و ... از این نرم افزار استفاده می کنند. یا تیم های خدمات، تامین و... برای پیش بینی و برنامه ریزی های آتی در رابطه با تامین محصولات یا بهبود خدمات استفاده می کنند.

اتوماسیون بازاریابی و فروش

با استفاده از ویژگی اتوماسیون در نرم افزارcrm پارس ویتایگر روند فروش از یافتن مشتری و پیگیری تا پرداخت فاکتور سرعت می یابد.

اتوماسیون پشتیبانی و خدمات پس از فروش

اتوماسیون پشتیبانی شامل ابزارهایی مانند سیستم تیکتینگ، سیستم گارانتی، سئوالات متداول، پورتال مشتریان و... است. با بکارگیری این اتوماسیون علاوه بر افزایش سرعت پاسخگویی، رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب می شود.

 مدیریت انبار محصولات و خدمات

مدیریت انبار شامل بررسی موجودی انبار، تامین کنندگان، دفترچه های قیمت و... است. با بکارگیری این ابزارها واحدهای مانند: گروه تامین، فروش، پشتیبانی و خدمات در رابطه با موجودی های انبار یکپارچه و هماهنگ می شوند.

 مدیریت پروژه

مدیریت پروژه شامل گانت چارت، فازبندی پروژه، تعریف و ارجاع وظایف و... است.با بکارگیری نرم افزار crm پارس یتایگر می توانید ارجاع، پیگیری و منابع لازم برای رسیدن به اهداف خاص را مدیریت کنید.

اتوماسیون گردش کار

با خودکارسازی گردش کار، کارهای تکراری یا دوره ای بدون نیاز به دخالت منابع انسانی انجام می شود. در نتیجه با حذف کارهای تکراری و آزاد شدن زمان پرسنل، فعالیتهای مهم تر در اولویت قرار میگیرند.

مدیریت، ارجاع و یادآوری کارها

مشکلی که در صورت وجود فعالیت های زیاد در سازمان ها رخ می دهد فراموشی فعالیت های است. این فراموشی برای برخی واحد ها مانند فروش بهمعی عدم پیگیری و از دست دادن مشترس است.

نرم افزار CRM با یادآوری، برنامه ریزی، گزارش گیری به سامان بخشی و نظم قسمن های مختلف سازمان کمک می نماید.

وب فرم ها

وب فرم ها برای اتصال سایت به نرم افزار CRM استفاده می شوند.با بکارگیری وب فرم می توانید فرمی را در وب سایتتان کرده و هر درخواست بصورت خودکار در نرم افزار CRM ثبت و پیگیری شود.

ارسال SMS، ایمیل، فکس و...

ارسال اس ام اس، ایمیل، فکس و ... بدون crm هم ممکن است اما با بکارگیری نرم افزار crm کلیه این امور برای مخاطبین مورد نظرتان تنها با چند کلیک ساده انجام می شود.

امکان اتصال به سایر سیستم ها مانند حسابداری، سیستم تلفنی و...

 نرم افزار CRM پارس ویتایگر با استفاده از ابزارهایی مانند API و وب هوک به شما امکان اتصال به سایر نرم افزارها و در نتیجه تجمیع اطلاعات را می دهد.

داشبورد مدیریتی و گزارش ساز

گزارشگیری یکی از ویژگی های مهم در تحلیل عملکرد هر کسب و کاری است. در کسب و کارهای سنتی گزارشگیری بسیار یا زمانبر و غیر قابل اعتماداست. گزارش ساز نرم افزار CRM پارس ویتایگر به مدیران هر بخش کمک می کند تا فرایند زمانبر طراحی و ساخت گزارشات را تنها با چند کلیک ساده انجام دهند. این گزارشات از اطلاعات یکپارچه شده در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تولید می شوندو بسیار دقیق، کامل، بروز و قابل اعتماد هستند.

 

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • بهروز مشتاقیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی