بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است؟ راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مختص کسب و کار ایرانی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گاهی اوقات در کسب و کارمان همه چیز خوب پیش میرود، اما به نتیجه دلخواهمان نمیرسیم. در این شرایط همه چی به ظاهر خوب است اما نمی دانیم مشکل از کجاست. در این مقاله چند نشانه ای را به شما معرفی میکنم که شاید با آن درگیر باشید و راه حل نهایی را به شما خواهم گفت.

                                                                                       

1) برای گزارشگیری به زمان زیادی نیاز دارید.

هر مدیری برای نظارت بهتر بر امور کسب و کارش به گزاش نیاز دارد. اما بررسی تک به تک همه فایل ها، خواندن تعامل ها و... امری غیرممکن است و هرگز کار عاقلانه ای نیست.

2) برای ثبت اطلاعات خود از اکسل استفاده می کنید.

نرم افزار اکسل، نرم افزاری است که در گذشته بسیار مورد استفاده قرار میگرفت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان، استفاده از اکسل دیگر پاسخگو نیست.

3) اگر یکی از کارمندان استعفا بدهد، اطلاعات را از دست می دهید.

با نبود یک مرکز منسجم و روش کلی برای ثبت اطلاعات، هر کارمندی از روش خودش برای ثبت اطلاعات استفاده میکند. بدین ترتیب با رفتن یک کارمند از مجموعه شما، اطلاعات زیادی در سازمان شما از بین میروند.

4) سرنخ های فروش شما بلاتکلیف هستند.

هنگامی که یک سرنخ جدید به سازمان شما وارد میشود، بدلیل عدم توانایی مدیریت آن ها بدلیل عدم پیگیری از بین می روند. به همین دلیل تعداد بسیار زیادی سرنخ را روزانه از دست می دهید.

5) مشتریان قدیمی خود را فراموش کرده اید.

هزینه نگهداری از مشتری قدیمی بسیار کمتر از هزینه جذب مشتری جدید است. اما بدلیل نبود یک پایگاه برای بررسی اطلاعات مشتریان قدیمی، مشتریان قدیمی خود را فراموش کرده اید و تنها به فکر جذب مشتریان جدید هستید.

مشکلات ذکر شده در بالا، مواردی هستند که شاید با آن ها کنار آمده اید و فکر کردید چاره دیگری نیست. اما در واقع همه مشکلات شما بدلیل عدم وجود یک پایگاه مشخص برای ثبت اطلاعات و استفاده از اطلاعات است.

با پیاده سازی یک نرم افزار جامع مانند نرم افزار CRM پارس ویتایگر، تنها با یک کیلیک، از همه موارد میتوانید گزارش بگیرید، اطلاعات مشتری را در یک مکان منسجم ذخیره میکنید و همه کارمندان موظف به ثبت اطلاعات  در این مکان منسجم هستند تحت این شرایط با رفتن کارمندانتان، اطلاعاتتان از دست نمی روند. بدلیل داشتن یک پایگاه منسجم، به اطلاعات دقیق مشتریان خود، چه قدیمی و چه جدید، دسترسی خواهید داشت و میتوانید برای ارتقا رضایت آن ها تلاش کنید.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

  • بهروز مشتاقیان