بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است؟ راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مختص کسب و کار ایرانی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از مهمترین و ضروری ترین نرم افزارهای تجاری است. صرف نظر از اینکه در چه صنعتی کار می کنید ، چند کارمند یا مشتری دارید و چه اهدافی را دنبال می کنید ، می توانید با CRM به اوج برسید.

در هر کجای دنیا که باشید ، نام شرکت هایی مانند اپل ، کوکاکولا و غیره را شنیده اید. وجه مشترک موفقیت این برندها نرم افزار CRM است. شرکت های بزرگ مانند کوکاکولا یا آمازون از نرم افزار CRM بهره می برند ایجاد رهبری ، اجرای کمپین های بازاریابی و فروش بسیار هدفمند ، مدیریت کسب و کار و رضایت و وفاداری مشتریان استفاده کنید.

آیا می خواهید راز موفقیت برندهای بزرگ و نقش CRM در موفقیت آنها را بدانید؟ بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید.

1. بزرگترین شرکت هایی که از CRM استفاده می کنند

ولز فارگو

مدیریت سازمانی که وظیفه ردیابی دارایی ها به ارزش 1.9 تریلیون 1.9 را دارد و بیش از 70 میلیون مشتری دارد کار ساده ای نیست. شاید نام خدمات مالی و بانکداری ولز فارگو را شنیده باشید ، هفتمین شرکت پردرآمد در ایالات متحده و چهارمین بانک بزرگ در ایالات متحده.

برای اثربخش بودن ، شرکت های بزرگ باید خود را با ارتباطات و فناوری وفق دهند. ولز فارگو ، از پلت فرم CRM حفظ و هماهنگی کلیه خدمات (شامل بانک ، سرمایه گذاری و کارت های اعتباری) استفاده می کند.

 

پیامدهای سرمایه گذاری در فناوری CRM قابل توجه است:

  • بیشتر بر روی کارهای با ارزش تمرکز کنید زیرا باعث صرفه جویی در وقت برای خدمات رسانی به مشتریان می شود
  • افزایش بهره وری کاربران نهایی
  • به پروژه های مهم توجه زیادی داشته باشیدآ از آنجا که گردش کار خودکار ، سیستم عامل های مطلوب و قابل اعتماد در زمان و انرژی صرفه جویی می کند.

صنعت بانکداری یکی از مهمترین صنایعی است که از CRM استفاده می کند. سیستم های بانکی می توانند از نرم افزار CRM برای جلوگیری از صدها ساعت کار و کاستی های فناوری اطلاعات ، کاهش کاستی های فنی و ایجاد سیستم هایی برای نوآوری و رشد کسب و کار استفاده کنند.

با رشد پایگاه مشتری سنتی ، مدیریت داده های مشتریان به یک چالش واقعی تبدیل شده است. با استفاده از ابزارهای CRM ، مدیران شرکت توانستند توجه ویژه ای به مشتریان خود داشته باشند (که آنها از ابتدا اهداف خود را تعیین کرده بودند).

پل لری ، سهامدار ولز فارگو می گوید:

"هر کسی که از ما خرید می کند به طور خودکار یک ایمیل شخصی در ساعت 10 صبح دریافت می کند. با تأکید بر فروش مبتنی بر تماس (به جای فروش مبتنی بر معامله) ، می توانیم رضایت مشتری و نرخ نگهداری ، ارجاع را ارائه دهیم. سفارشات را انجام دهید و بهبود دهید." "بیایید اضافه کنیم."

این شرکت توانست بهترین و مناسب ترین نرم افزار CRM را انتخاب کرده و از آن برای ایجاد ارتباط نزدیک با مشتری استفاده کند.

فعال

مارک Activation یکی از محبوب ترین مارک های جهان و سازنده برخی از محبوب ترین بازی های ویدیویی است. این برند همچنین یکی از بزرگترین کاربران CRM در جهان است. Activation که در سال 1979 تأسیس شد ، دفاتر خود را در 15 کشور جهان دارد. بازی ویدئویی Modern Warfare 3 مهمترین محصول این شرکت است و در 24 ساعت اول انتشار آن در سال 2011 بیش از 400 400 میلیون درآمد کسب کرد. این نوع موفقیت ارائه این بازی را به یکی از موفق ترین نسخه های صنعت سرگرمی تبدیل کرد.

 

این شرکت مفتخر است که مجموعه ای مستمر از تجربیات هیجان انگیز را با هدف رضایت مشتری و وفاداری پس از فروش ارائه می دهد. فعال سازی نه تنها یکی از بزرگترین شرکت های CRM است ، بلکه می داند چگونه از بستر بازاریابی ابری حداکثر استفاده را بکند. ابر سرویس کلید موفقیت شرکت در پیگیری مذاکرات است. و از آنجا که هزینه خدمات مشتری در رسانه های اجتماعی کمتر از روش های سنتی است ، هزینه های عملیاتی سالانه شرکت خدمات مشتری 25 درصد کاهش یافته است.

مژه های شدید

وقتی صحبت از شرکت های CRM رده بالا می شود ، نمی توان به Xtreme Lashes اشاره کرد. مأموریت این شرکت ساده است: Xtreme Lashes "متعهد به غنی سازی و تقویت زندگی با تحقق وعده خود در ارائه محصولات انقلابی زیبا ، ارائه پشتیبانی بی نظیر از مشتری و آموزش جامع است." این شرکت با یک محصول ساده اما محبوب شروع به کار کرد ، اما برنامه های آموزشی سریع را ادامه داد و به یکی از برندهای برجسته فعال در صنعت زیبایی تبدیل شد.

"ما به یک بستر مبتنی بر ابر نیاز داریم که بتواند همه اطلاعات ما را ذخیره کرده ، برنامه ها را اجرا کرده و ارزش لازم را برای مشتریان خود ارائه دهیمبه به گفته مشفقور ، سرمایه گذاری این شرکت در بستر CRM به آنها این امکان را داده است تا راههای آسانی را برای کمک به سبک شناسان و مشتریان خود بیابند.

.. بزرگترین شرکت هایی که از سیستم های اطلاعاتی استفاده می کنند

همه شرکت ها ، صرف نظر از آنچه تولید می کنند یا خدماتی که ارائه می دهند ، در واقع مشاغل اطلاعاتی هستند.

دقت ، سرعت و دقت سیستم های فناوری اطلاعات دلیل برنده شدن و باختن ، مزیت زنجیره تامین و کسب درآمد از ایده ها است.به گزارش اخیر در گارتنر از مدیران عامل و مدیران عامل خواسته است تا شرکتهایی را که به دلیل توانایی آنها در تمرین مهارتهای تجاری مرتبط با فناوری اطلاعات و ایجاد مزیت رقابتی مورد تحسین آنها هستند ، نامگذاری کنند. نتایج این نظرسنجی به شرح زیر است:

شرکت های برتر که از CRM و سیستم های اطلاعاتی عاقلانه و کارآمد استفاده می کنند

  • Accenture
  • آمازون
  • سیب
  • قدرت عمومی
  • کلینیک کلیولند
  • شرکت بیمارستان های آمریکایی
  • گلدمن ساکس
  • گوگل
  • IBM
  • مراقبت های بهداشتی بین کوهستان
  • جی پی مورگان چیس
  • سزار مستقل است
  • مایکروسافت
  • کلینیک مایو
  • نستله
  • پروکتر و گمبل
  • بیمه پیشرفته
  • هدف
  • شلومبرگر
  • تویوتا
  • ولز فارگو


اکثر این شرکتها یا بسیار معروف هستند زیرا نام آنها را شنیده ایم یا آنقدر بزرگ هستند که در کشور ما فعالیت می کنند.

بزرگترین شرکتهایی که بهترین استفاده را از نرم افزار CRM دارند

CRM اپل

 

مدیریت ارتباط با مشتری نقش مهمی در استراتژی رشد اپل ایفا می کند.

برای استفاده از تلفن های همراه اپل به یک شناسه ویژه Apple نیاز دارید. این شناسه های منحصر به فرد از توانایی ترکیب سازها ، ذخیره بهترین موسیقی و فیلم و ارائه پیشنهادات شخصی استفاده می کند. استفاده از این نوع سیستم بسیار آسان است. علاوه بر این ، این ابزارها می توانند اطلاعات دقیقی در مورد علایق مشتری ارائه دهند تا شرکت را در رسیدن به اهداف خود راحت تر کند.

نرم افزار CRM شرکت کوکاکولا

نرم افزار CRM که توسط Coca-Cola استفاده می شود ، برای این منظور همکاری را ارتقا دهید و مشکلات مشتری را سریع و کارآمد حل کنید طراحی شده.

 

کارکنان تیم کوکاکولا می توانند از نرم افزار CRM برای شناسایی مشکلات ، پیگیری رفتار مشتریان و استفاده از رسانه های اجتماعی برای پیشبرد استراتژی های خود استفاده کنند.

علاوه بر این ، اعضای تیم می توانند به سابقه مشتریان تلفن همراه دسترسی داشته باشند ، سفارشات کاری ایجاد و به روز کنند و تکنسین های کوتاه مدت با استفاده از برنامه های CRM تلفن همراه در هر زمان و هر مکان.

 

نرم افزار CRM شرکت آمازون

آمازون طی چند سال گذشته به پیشروترین پلتفرم خرید آنلاین تبدیل شده است و سیستم CRM یکی از دلایل اصلی این امر است. آمازون یکی از کامل ترین زیرساخت های CRM در جهان است. این نوع سیستم CRM از داده های خرید مشتری برای شخصی سازی سریع تجربه کاربر آنلاین استفاده می کند.

 

برای خرید از آمازون باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. این به آمازون اجازه می دهد سابقه جستجو و خرید خود را برای ارسال ایمیل و کمپین های بازاریابی مرتبط به کاربران دنبال کنیدبه

علاوه بر این ، می توانید حساب خود را پیکربندی کنید تا خریدهای یک کلیک را برای تسریع روند پاکسازی فعال کند. این ویژگی B یکی از محبوب ترین و اصلی ترین ویژگی های B از آمازون است.

نرم افزار CRM شرکت فعال

 

Activision پیشرو در صنعت بازی های ویدیویی و یکی از بزرگترین شرکت های CRM است. این شرکت از CRM برای ارتباط با بازیکنان از طریق شبکه های اجتماعی (مانند فیس بوک و توییتر) استفاده می کند و توانایی استفاده از CRM ابری را دارد:

  • هزینه خدمات مشتری را تا 25 کاهش دهید.
  • 82. تشخیص و حل مشکلات مشتریان از طریق سیستم های سلف سرویس آنلاین.
  • ارتباط م effectivelyثر با جامعه بازی.
  • کاهش هزینه های عمومی
  • رضایت مشتری را ارتقا دهید.

نرم افزار CRM شرکت تسکو

 

سیستم امتیاز دهی Clubcard یک برنامه وفاداری به مشتریان است که توسط تسکو ایجاد شده است. هر پوند برابر با یک امتیاز است. این امتیازها را می توان با کوپن های Tesco Clubcard معاوضه کرد. برنامه های وفاداری مشتری تسکو برای همه سنین (از کودکی تا میانسالی) طراحی شده استبه و از آنجا که اکثر رستوران ها ، هتل ها و پمپ بنزین ها شریک تسکو هستند ، کاربران فرصت بیشتری برای کسب امتیاز خواهند داشت.

تسکو از CRM برای بازاریابی هدفمند استفاده می کندبه نامه های فصلی این شرکت بیش از چهار میلیون نسخه دارد. به این ترتیب تسکو می تواند تخفیف ها و پیشنهادات شخصی ارائه دهد.

نتیجه

همه مارک ها و شرکت های بزرگ از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنند. سیستم های CRM با نام تجاری بزرگ به گونه ای طراحی شده اند که به طور کامل بر مشتری تمرکز کنند.

بهترین مارک های جهان از نرم افزار CRM برای کاهش هزینه های بازاریابی و خدمات ، مدیریت برنامه های وفاداری مشتریان ، بازاریابی از طریق ایمیل و شخصی سازی تلاش های بازاریابی و فروش استفاده می کنند.

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • بهروز مشتاقیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی