همانطور که در مطلب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری توضیح دادم، نرم افزار CRM ابزاری است برای پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری. برای استقرار و پیاده سازی CRM نرم افزارهای مختلفی تولید گردیده اند. برای ثبت اطلاعات مشتری نرم افزارهای مختلفی تولید شده اند، یکی از این نرم افزار ها، CRM است. این نرم افزار قابلیت ها و ویژگی های بسیاری دارد که می توان بطور کلی این ابزار را برای ثبت اطلاعات مشتری بصورت حرفه ای نیز استفاده نمود.
- دسترسی در سراسر سازمان به اطلاعات مشتریان بر اساس سطح دسترسی در چارت سازمانی
- امکان تماس با مشتری تنها با یک کلیک
- ارزیابی عملکرد پرسنل
- امکان ثبت یادآوری های جلسات، پیگیری ها و...
- ثبت عملیات فروش
- امکان ایجاد گزارشات فروش، بازاریابی و...
- تفکیک و درجه بندی مشتریان
- افزایش گردش مالی مشتریان
- ویرایش و بهبود فرآیندهای فروش و بازاریابی
- امکان ایجاد گردش کارها
- امکان تقسیم کارها بین پرسنل
- سنجش هزینه های صرف شده در بازاریابی
- امکان سفارشی سازی فرم های نرم افزار طبق نیاز شرکت
- توانایی هدف قرار دادن مشتریان سود آور
- امکان ساخت پیش فاکتور، فاکتور با یک کلیک
- بهبود کارایی و اثر بخشی خدمات به مشتری
- امکان ارسال SMS, Email, Fax و... به مشتری
- پاسخگویی سریع به درخواست مشتریان
- امکان درجه بندی و سطح بندی مشتریان
- و...
قیمت نرم افزار CRM بسته به قابلیت ها و امکانات هر نرم افزار متفاوت است در نتیجه پیشنهاد می کنم بسته به بزرگی کسب و کار، میزان پیش بینی گسترش کسب و کار، امکانات مورد نظر و... بهترین نرم افزار CRM را انتخاب نمایید.
- ۹۷/۰۳/۰۸