آیا تابحال به فکر استخدام یک دستیار شخصی هوشمند با کمترین هزینه اما بالاترین کارایی بوده اید؟
نرم افزار CRM، بعنوان یک دستیار شخصی، وظایف مختلفی را برای شما انجام میدهد. اگر نرم افزار CRM را در سازمان خود داشته باشید، افراد سازمان شما در هر تیم، مجبور به انجام وظایف تکراری و روزمره نخواهند بود، زیرا میتوانید با استفاده از قابلیت گردش کار ، امور تکراری و یا هر اموری دیگری را خودکارسازی کنید.
اگر از نحوه عملکرد اعضای تیم خود مانند تیم فروش و یا تیم پشتیبانی مطلع نیستید، می توانید با استفاده از قابلیت گزارش گیری، از عملکرد هر تیم و اعضای آن گزارش های مختلفی را بدست آورید.
با پیاده سازی نرم افزار CRM، اطلاعات شخصی مشتری، تعاملات قبلی و نتیجه آن ها را در یک صفحه به طور منسجم مشاهده میکنید در نتیجه می توانید ارتباط شخصی سازی شده تری با مشتری برقرا کنید.
نرم افزار CRM همچون یک منشی دقیق و منظم، همه قرار ملاقات ها را با استفاده از پاپ آپ های مختلف به شما یادآوری میکند.
میتوانید نحوه خدمت رسانی و رضایت مشتری های خود را بسنجید. امکان بررسی میزان تاثیرگذاری هر کمپین برای شما فراهم است. می توانید نرخ بازگشت سرمایه را بسنجید و ببینید آیا هزینه تبلیغات شما سودمند بوده است و یا اتلاف بودجه بوده است؟
حتی اگر مشکلی در یکی از محصولات شما وجود داشته باشد، با کمک CRM میتوانید آن را بررسی و رفع کنید.
CRM امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد و در اینجا تنها به بخشی از آن ها اشاره شد. اما به یاد داشته باشید که همیشه با استفاده از یک دستیار شخصی هوشمند، انجام امور برای شما لذت بخش تر و آسان تر خواهد بود.
- ۹۹/۰۹/۰۱