بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایران ( مدیریت ارتباط با مشتری )

نرم افزار CRM ابزاری برای پیاده سازی استراتژی مدیرت ارتباط با مشتری است.

بهترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است؟ راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مختص کسب و کار ایرانی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از اتوماسیون فروش در نرم افزار CRM برای خودکارسازی واحد فروش استفاده می شود. با خودکارسازی کردن فروش بوسیله نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان این را دارید که پیگیری ها بصورت پیوسته انجام شود و فعالیت ها طبق اهمیت انجام شود.

رقابت سال هاست بین کمپانی ها بوده و همیشه خواهد بود. اما حالا با گسترش و گسترش شبکه هایی مثل شبکه های اجتماعی ودیگر موارد، نیاز به وجود تفاوت شرکت در بین رقبا را برای مدیریت جدی می سازد.

امکانات نرم افزار CRM برای فروش خودکار به نروهای فروش تان قابلیت دسترسی به داده های دقیق و انگیزه های موثر و اصلی در موضوع فروش، برای تمرکز بیشتر روی فروش ارائه می نماید. به همین خاطر اهمیت استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را شفاف می کند. همچنین استقرار قابلیت ها نرم افزار CRM در شرکت باعث می شود تا فرایندهای داخلی شرکت سریعتر پیش بروند .
علاوه بر موارد بالا با اتوماسیون سازی بیشتر از کارها، کارشناسان فروش، مشغوف کارهای تکراری روزانه نگردند و اکثری از کارهای پر تکرار آن ها بصورت اتوماسیون صورت میگیرند. دقیقا امکانات نرم افزار CRM برای فروش خودکار جهت بهبود سطح عملکرد بخش فروش و تمرکز آن ها روی رشد درآمد بنا نهاده شده اند.
در حقیقت وجه تمایز شرکت هایی که از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای فروش مکانیزه بدرستی استفاده می کنند، تجربه عالی مشتریان شان از ابتدای ارتباط با شرکت، و حتی پس از خدمت رسانی است. به این خاطر که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همراه با امکانات مارکتینگ و فروش و خدمت رسانی و فروش ابزارهایی برای تعامل طولانی و وفادارسازی و نگهداری مشتریان دارد.

برخی ازامکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای اتوماسیون فروش شامل شده اند از:

  1. دسته بندی مشتری
  2. ثبت یادداشت
  3. پاپ آپ مشخصات تماس گیرنده (Call popup CRM)
  4. تماس آسان
  5. سوابق تماس یا (Call History)
  6. ضبط مکالمات
  7. پروفایل مشتری
  8. بهبود سرعت انجام کار های مهم و ضروری
  9. ایجاد فاکتور و پیش فاکتور و ارسال آن
  10. یکپارچه سازی و هماهنگی برای قرارداد های کاری ما بین مشتریان و تیم فروش و خدمات مشتریان
  11. گزارش ساز
  • ۹۹/۰۵/۰۷
  • بهروز مشتاقیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی