نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
هرشخصی که در سیستم CRM باشد، از مسئولین فروش گرفته تا نمایندگان خدمات مشتری و غیره می توانند در صورت امکان به اطلاعات دسترسی پیدا نموده و راهکار های لازم را بر این اساس تنظیم نمایند.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری است که می توانید برای ذخیره و مدیریت داده ها در مورد مشتریان استفاده کنید.می توانید داده های تماس، تاریخ خرید، مسائل مرتبط با خدمات، تیکت های پشتیبانی، فرصت های فروش و حتی برنامه های تبلیغاتی را با CRM نظارت و مدیریت نمایید.
مهم نیست که سازمان شما در چه رشته ای قرار دارد یا در چه اندازه ای است. اگر مشتری، پرسنل و تامین کننده دارید، داشتن مدیریت ارتباط با مشتری روشی برای پیشبرد اهداف شماست. از مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می توان به خدمات بهتر مشتری، بینش بهتر روابط و رسیدن به اهداف، پیگیری منظم سرنخ های فروش و بالاخره افزایش درآمد اشاره کرد.
قبلا در مقاله بایدها و نبایدهای نرم افزار CRM توضیحات کاملی در رابطه با نکات CRM ارائه دادیم.
برترین نرم افزار CRM چیست؟
انتخاب مناسب ترین CRM برای آن دسته از مدیرانی که در مجموعه شان جای خالی آن را احساس می کنند، انتخاب آن را تصمیمی دشوار و مهم محسوب می کنند.
بهترین نرم افزار CRM برای تجارت تان چه امکاناتی باید داشته باشند؟ توصیه می کنیم که ابتدا نیازهای بیزنس تان را با امکانات نرم افزار CRM تطبیق دهید و با خود فکر کنید که این ابزارها به شما و بهبود تجربه مشتری چه کمکی می نمایند.
- اتصال به مراکز تلفنی
- نسخه موبایل برای دسترسی ساده و راحت
- سفارشیسازی برای تطبیق نیازمندی های سازمان با نرم افزار
- راحتی در استفاده برای استفاده آسان تر و سریع تر از نرم افزار
- آمارهای مدیریتی برای دید 360 درجه نسبت به سازمان
- مدیریت و گروه بندی مشتریان
- سامانه مدیریت سفارشات
- مدیریت درخواست ها
- اتصال به SMS
- پورتال مشتریان
- جریان کاری
- مدیریت پرسنل
- مدیریت وقایع و رویدادها
- اتصال با دیگر ابزارها
- پشتیبانی پس از فروش
برگرفته از:https://www.superoffice.com/blog/choosing-a-crm-vendor/